ΚΑΛΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΔΗΜΩΝ / Αποστολή αιτημάτων αποκατάστασης πεζοδρομίων ... Παρεμβάσεις για τη βελτίωση της προσβασιμότητας των Δημοτών ... Γραμμή εξυπηρέτησης του Δημότη ... Χαριστικές βιβλιοθήκες.

Αποστολή αιτημάτων αποκατάστασης πεζοδρομίων.

 
Ο Δήμος Παλλήνης στη συμβολή των οδών Έντισον και Λ. Μαραθώνος στην Παλλήνη τοποθέτησε κάγκελο για την εξυπηρέτηση Ατόμων με ειδικές ανάγκες.

Γραμμή εξυπηρέτησης του Δημότη.

Είναι ανάγκη ο κάθε Δήμος να έχει σε λειτουργία έναν τρόπο σύγχρονο, ταχύ και αντικειμενικό προκειμένου όλα τα θέματα των δημοτών να βρίσκουν τη λύση τους.

Αυτό βέβαια προϋποθέτει την εγκατάσταση ενός τηλεφωνικού κέντρου το οποίο θα μπορεί να καταγράφει όλα τα αιτήματα των δημοτών, προκειμένου να δρομολογούνται λύσεις.

Η Τηλεφωνική Γραμμή Άμεσης Εξυπηρέτησης του Πολίτη πρέπει να ενταχθεί σε μια φιλοσοφίας διοίκησης, ώστε βήμα - βήμα ο Δήμος να βρίσκεται πιο κοντά στα καθημερινά ζητήματα που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι και όσο το δυνατόν γρηγορότερα να λύνονται τα θέματα που ανακύπτουν.

Στην Τηλεφωνική Γραμμή Άμεσης Εξυπηρέτησης, οι δημότες να μπορούν να καταθέτουν το αίτημά τους, ώστε στη συνέχεια ο αρμόδιος υπάλληλος να το καταγράφει και να το χρεώνει στην αρμόδια υπηρεσία.

Ο δημότης να ενημερώνεται για την πορεία αλλά και την τελική έκβαση του αιτήματός του.

Οι πολίτες να μπορούν να καλούν τη Τηλεφωνική Γραμμή Άμεσης Εξυπηρέτησης και να αναφέρουν βλάβες στο δίκτυο ύδρευσης, στο οδόστρωμα, στον οδοφωτισμό, να ζητούν ραντεβού για περισυλλογή ογκωδών και κλαδεμάτων και να απευθύνουν ερωτήσεις για την έκβαση διοικητικών θεμάτων.

Η Τηλεφωνική Γραμμή Άμεσης Εξυπηρέτησης πρέπει να είναι η γραμμή εξυπηρέτησης του Δημότη. 

Οι πρωτότυπες χαριστικές βιβλιοθήκες του Αλίμου