Πεδίο αστικής κινητικότητας : Διαχείριση Κυκλοφορίας – Οδική Ασφάλεια.
Στρατηγικοί Στόχοι ΣΒΑΚ.
Σύνδεση με τους Γενικούς Στόχους του ΣΒΑΚ Παλλήνης :
-Ασφαλής σύνδεση των κατακερματισμένων από κεντρικές αρτηρίες κέντρων του Δήμου,
-Βελτίωση της ασφάλειας και της προσβασιμότητας των πεζών,
- Ευάλωτοι χρήστες / Ειδικός σχεδιασμός για ΑΜΕΑ και για μετακινήσεις μαθητών,
-Λογική κατανομή των κοινόχρηστων χώρων που αποδίδονται στην κίνηση οχημάτων και των αντίστοιχων που αποδίδονται στους πεζούς (δρόμοι-πεζόδρομοι-πλατείες) υπέρ των ήπιων και μαζικών τρόπων μετακίνησης και μείωση της χρήσης του Ι.Χ.
Περιεχόμενο και Χαρακτηριστικά του εξεταζόμενου μέτρου.
Σε εκτός σχεδίου περιοχές που έχουν οδούς με στενά γεωμετρικά χαρακτηριστικά γίνονται παρεμβάσεις σε ακτινικούς άξονες που τις συνδέουν με το κέντρο της Παλλήνης, ώστε να αποφορτιστούν από την κυκλοφορία αυτοκινήτων, να μειωθούν οι ταχύτητες και να είναι δυνατή η ασφαλής συνύπαρξη ποδηλατών και ΙΧ. Πιο συγκεκριμένα δημιουργείται διαδρομή προς Νέα Παλλήνη, Ντράφι μέσω της οδού Ελαιώνων και της οδού Αργιθέας, διαδρομή προς Κάτω Χαρβάτι μέσω των οδών Μεγάλου Αλεξάνδρου, Κορίνθου, Πλατάνου και Δημ. Παναγέα. Τέλος δημιουργείται διαδρομή προς Δασαρχείο Πεντέλης μέσω της οδού Αγίου Νεκταρίου.
Ζητήματα που εξυπηρετούνται.
Ολοκληρώνεται ένα πλήρες δίκτυο ποδηλάτου που καλύπτει ένα πολύ σημαντικό τμήμα του Δήμου ακόμα και σε περιοχές εκτός σχεδίου με δρόμους που έχουν ανεπαρκή χαρακτηριστικά με αποτέλεσμα να είναι δυνατή η ασφαλής μετακίνηση με το ποδήλατο που είναι προϋπόθεση για την αύξηση της χρήσης του.
Πεδίο εφαρμογής.
Δημιουργία διαδρομής προς Δασαρχείο Πεντέλης μέσω της οδού Αγίου Νεκταρίου, διαδρομής προς Ανθούσα μέσω των οδών Αγίου Αθανασίου, λεωφόρου Γαλήνης, Ατλαντίδος, ρέματος Ανθούσας ή εναλλακτικά μέσω Αγίου Αθανασίου, Λεωνίδου, Κανάρη, λεωφόρο Μπάλτσα, Κοιμήσεως Θεοτόκου, Αμαλιάδος, Μυστρά, Σπάρτης, διαδρομής προς Νέα Παλλήνη, Ντράφι μέσω της οδού Ελαιώνων και της οδού Αργιθέας, διαδρομής προς Κάτω Χαρβάτι μέσω των οδών Μεγάλου Αλεξάνδρου, Κορίνθου, Πλατάνου και Δημ. Παναγέα.
Προσδοκώμενα Αποτελέσματα.
+ Βελτίωση των μετακινήσεων με ποδήλατο και σε οδούς με στενά γεωμετρικά χαρακτηριστικά του Δήμου,
+ Βελτίωση της οδικής ασφάλειας (οχημάτων, πεζών και ποδηλάτων).
Προεκτίμηση δαπάνης : Κατασκευή διαδρομών με ήπιες παρεμβάσεις: …….. €
Χρηματοδότηση ΠΕΠ Αττικής : 2021-2027, Ίδιοι πόροι.



