Αγαπητοί φίλοι Μέλη του Δ.Σ. της Ένωσης Συλλόγων
Γονέων των Δημοσίων Σχολείων του Δήμου Παλλήνης.
Με την ευκαιρία της έκδοσης εφημερίδας από την Ένωση Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων των
Δημόσιων Σχολείων του Δήμου Παλλήνης, αισθάνομαι την ανάγκη να επικοινωνήσω
μαζί σας και να σας συγχαρώ για αυτή σας την πρωτοβουλία γιατί θεωρώ ότι η
δημιουργία μιας πλατφόρμας επικοινωνίας μεταξύ της Ένωσης και των Συλλόγων,
αλλά πολύ περισσότερο μεταξύ των Συλλόγων, κινείται στη σωστή κατεύθυνση.
Στα
δέκα τέσσερα (14) χρόνια (1990-2004) συνεχούς συμμετοχής μου στα Διοικητικά
Συμβούλια των Συλλόγων Γονέων του 2ου Δημοτικού Σχολείου, του 1ου
Γυμνασίου, της Ένωσης, Σχολικών Επιτροπών (2ου Δημοτικού, 1ου
Γυμνασίου, 1ου Ενιαίου Λυκείου ) του Δήμου μας (Δ.Ε. Παλλήνης), της
Ομοσπονδίας Ενώσεων Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Μαθητών της Νομαρχιακής
Αυτοδιοίκησης Ανατολικής Αττικής και εκπρόσωπος στην Ανωτάτη Συνομοσπονδία
Γονέων Μαθητών Ελλάδος συνειδητοποίησα ότι χωρίς τη λειτουργία των Οργανώσεων
Γονέων η ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ θα ήταν σε αρκετά σημεία ακόμη περισσότερο
υποβαθμισμένη.
Οι Γονείς στο Δήμο Παλλήνης (Ανθούσα, Γέρακας,
Παλλήνη) έχουν θέσει αρκετά χρόνια τώρα ως πρωταρχικό στόχο μια αναβαθμισμένη
ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ για τα παιδιά τους και έγκαιρα αντιλήφθηκαν ότι για
να μπορέσουν να το πετύχουν ο μοναδικός δρόμος είναι η αποτελεσματική
λειτουργία Οργανώσεων Γονέων.
Οι
Γονείς ως Ενεργοί Πολίτες του Δήμου μας συμμετέχουν στις Οργανώσεις Γονέων:
- Γιατί δεν έχουν άλλο χώρο να προβάλουν τις απόψεις τους που αφορούν την εκπαίδευση των παιδιών τους
- Γιατί τα κοινωνικά προβλήματα αυξάνουν και διογκώνονται. Μόνον η συλλογικότητα και η συσπείρωση μπορεί να δώσει απαντήσεις και λύσεις.
- Γιατί το «τίποτα δεν μπορεί να γίνει» είναι ένας βολικός ΜΥΘΟΣ.
- Γιατί ο κοινωνικός ιστός έχει διαρραγεί και χαλαρώσει επικίνδυνα και μόνο ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ μπορούμε να αποτρέψουμε τη διάλυσή του.
- Γιατί το ανοιχτό Σχολείο, το ήρεμο κλίμα, το φιλικό και γνώριμο περιβάλλον είναι βασικές προϋποθέσεις για την μόρφωση των παιδιών.
Στα δέκα (18) χρόνια συλλειτουργίας Ένωσης και
Συλλόγων Γονέων αποδείχθηκε κατά τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο ότι:
Υπάρχει η δυνατότητα μελέτης και προβολής των
προβλημάτων των σχολείων του Δήμου μας, καθώς και συντονισμός δράσεων για τη
λύση τους.
Οι συνεχείς πρωτοβουλίες και δραστηριότητες της
ΕΝΩΣΗΣ και των ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ κατά τα δέκα (18) χρόνια (1994-20012) πέτυχαν να
πεισθούν τα θεσμοθετημένα όργανα της πολιτείας να αυξήσουν τις δαπάνες για την
κάλυψη των αναγκών της εκπαίδευσης των μαθητών του Δήμου μας.
Υπάρχει η δυνατότητα υπεράσπισης της φροντίδας για
την καλή υγεία των μαθητών και τη δημιουργία καλών συνθηκών υγιεινής στο χώρο
των σχολείων.
Η ΕΝΩΣΗ οργάνωσε, στήριξε και συμμετείχε σε
εκδηλώσεις ΣΥΛΛΟΓΩΝ που σκοπό είχαν την ενημέρωση και την ψυχαγωγία των μαθητών
και των δημοτών του Δήμου μας.
Οι Οργανώσεις Γονέων του Δήμου
μας συνέβαλλαν:
α)Στην εξασφάλιση ομαλής και αποτελεσματικής
λειτουργίας των σχολείων.
β)Στην έγκαιρη τοποθέτηση επαρκούς εκπαιδευτικού
προσωπικού όλων των κατηγοριών και κλάδων που ήταν και είναι αναγκαίο για την
αποτελεσματική λειτουργία των σχολείων.
γ)Να εφοδιαστούν σχολεία του Δήμου μας με τα
απαραίτητα εξοπλιστικά και εποπτικά μέσα.
δ) Οι εκπρόσωποι των Οργανώσεων Γονέων (Σύλλογοι
και Ένωση Γονέων) της πόλης μας με υψηλό αίσθημα εθελοντισμού διεκδίκησαν και
κατόρθωσαν να πετύχουν, μέσω της ενεργοποίησης της Αυτοδιοίκησης, να επενδύσει
η Πολιτεία τα τελευταία δέκα οκτώ (18) χρόνια αρκετά δισεκατομμύρια για τη
σχολική στέγη του Δήμου μας.
Σήμερα είμαστε υποχρεωμένοι :
α) Να καταγγείλουμε την αδικαιολόγητη ολιγωρία που
υπάρχει από πλευράς πολιτείας για τα θέματα που αφορούν στην ομαλή λειτουργία
των σχολείων της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης,
β) Να ζητήσουμε
την άμεση και χωρίς καθυστέρηση αύξηση των κρατικών επιχορηγήσεων προς
την εκπαίδευση (οι οποίες έχουν περικοπεί μέχρι σήμερα κατά 50% σε σχέση με
πέρσι), για να μπορέσουν τα σχολεία να καλύψουν τις βασικές λειτουργικές τους
ανάγκες και να εξασφαλιστεί η ομαλή δραστηριότητά
τους και το φετινό χειμώνα (π.χ. πετρέλαιο,
σχολικός εξοπλισμός, γραφική ύλη κλπ.), κάτι που φαντάζει εξαιρετικά αβέβαιο
στην παρούσα φάση,
γ) Να συμπαραστεκόμαστε στον αγώνα των
εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων που έχουν πληγεί σημαντικά τα τελευταία δύο (2)
χρόνια από τη μνημονιακή πολιτική και στεκόμαστε στο πλευρό τους στην
προσπάθειά τους για αναβάθμιση και
βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης,
δ)Να συνεχίσουμε τους αγώνες για τη διασφάλιση του δημόσιου
και δωρεάν χαρακτήρα της παιδείας, καθώς η πρόσβαση στην
εκπαίδευση είναι δικαίωμα που πρέπει να παρέχεται δωρεάν από το κράτος σε όλα
τα παιδιά.
Φίλε Γονέα,
Με την ευκαιρία των εκλογών
που διεξάγονται αυτή την περίοδο στους Συλλόγους Γονέων επιβάλλεται:
Να εγγραφείς τώρα μέλος στο Σύλλογο Γονέων του
Σχολείου που φοιτά το παιδί σου.
Να συμμετέχεις στις τακτικές και έκτακτες Γενικές
Συνελεύσεις στα όργανα του Συλλόγου και τη σχολική δραστηριότητα.
Διαβάστε ή κατεβάστε σε ηλεκτρονική μορφή την εφημερίδα “Ένοση” – Το βήμα της Ένωσης Συλλόγων Γονέων & Κηδεμόνων Παλλήνης
Πατήστε
πάνω στην εικόνα για να διαβάσετε ή να κατεβάσετε σε ηλεκτρονική μορφή
την εφημερίδα “Ένοση” – Το βήμα της Ένωσης Συλλόγων Γονέων &
Κηδεμόνων Παλλήνης



