Μισή... λύση από τον ΟΑΣΑ στα δίκαια αιτήματα των κατοίκων της Παλλήνης

Ξανά το 314 στα δρομολόγια της Παλλήνης. Επιτακτική ανάγκη για συνέχιση της γραμμής 315

Οι έντονες διαμαρτυρίες προς τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΑΣΑ και τον Διευθυντή Λειτουργικού Σχεδιασμού του Οργανισμού, στις οποίες προέβη ο Δήμαρχος Παλλήνης κ. Σπύρος Κωνσταντάς, μετά την αδικαιολόγητη κατάργηση του 314, που εξυπηρετεί τον οικισμό του Πανοράματος, και την τροποποίηση του δρομολογίου του 315, που εξυπηρετεί το κέντρο της Παλλήνης, τις Εργατικές Κατοικίες και τις γειτονικές περιοχές, είχαν άμεσο αποτέλεσμα.
Με έγγραφό του ο ΟΑΣΑ, την Τρίτη 21 Οκτωβρίου, προς τον Δήμαρχο Παλλήνης επαναφέρει τη λειτουργία του 314 κατανοώντας το δίκαιο των αιτημάτων. Απομένει πλέον η απάντηση και οι ενέργειες του ΟΑΣΑ σε ό,τι αφορά τη γραμμή 315.
Μάλιστα μια μέρα πριν ο Διευθυντής Λειτουργικού Σχεδιασμού κ. Ρουχωτάς μαζί με τον Δήμαρχο Παλλήνης προχώρησαν σε αυτοψία των δρομολογίων, κατά την οποία ο κ. Κωνσταντάς περιέγραψε το οξύ κοινωνικό πρόβλημα που προκύπτει από την διακοπή και τροποποίηση των συγκεκριμένων λεωφορειακών γραμμών, κάτι που δημιούργησε μεγάλες αντιδράσεις στους πολίτες της πόλης.
Ο Δήμαρχος Παλλήνης, με επιστολές του προς τους υπευθύνους του ΟΑΣΑ και συνεχείς τηλεφωνικές οχλήσεις προς κάθε αρμόδιο, ζητούσε τις προηγούμενες μέρες επιτακτικά και άμεσα όχι μόνο την επαναλειτουργία των δύο γραμμών αλλά και τη βελτίωσή τους προς όφελος της τοπικής κοινωνίας.
Ταυτόχρονα ζητά την επέκταση του Α5 έως την είσοδο του Πανοράματος προς εξυπηρέτηση όλων των κατοίκων, (θυμίζουμε πως είχε κατατεθεί το ίδιο αίτημα από τον Αναπτυξιακό και Επιστημονικό Σύνδεσμο Παλλήνης προς τον ΟΑΣΑ, δείτε τη σχετική ανάρτηση από τις 10.09.2008, και την αρνητική τοποθέτηση του ΟΑΣΑ)

Βελτίωση της συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης των κατοίκων της Παλλήνης με τη ΛΕΩΦΟΡΕΙΑΚΗ ΓΡΑΜΜΗ Α 5

την πύκνωση του δρομολογίου του 324, που συνδέει το κέντρο της πόλης με τους οικισμούς της Κάντζας, του Αγίου Νικολάου, των Εργατικών Κατοικιών αλλά και τους σταθμούς του Μετρό και του Προαστιακού. Τέλος ζητά την κατάργηση του 307 που πλέον δεν εξυπηρετεί το επιβατικό κοινό και επιβαρύνει τον οικιστικό ιστό της Παλλήνης και της Κάντζας.

Πηγές :